viernes, 20 de febrero de 2009

Monólogo do vello traballador


Hoy como no tengo nada mío que subir, me gustaría colgar algo de Celso Emilio Ferreiro en su honor. Es un poema que pertenece a su poemario Longa noite de pedra y que me fascina. Bueno ahí va:


Agora tomo o sol. Pero até agora

traballei cincoenta anos sin sosego.

Comín o pan suando día a día

nun labourar arreo.

Gastei o tempo co xornal dos sábados,

pasou a primavera, veu o inverno.

Dinlle ao patrón a frol do meu esforzo

i a miña mocedade. Nada teño.

O patrón está rico á miña conta,

eu, á súa, estou vello.

Ben pensado, o patrón todo mo debe.

Eu non lle debo

nin xiquera iste sol que agora tomo.

Mentras o tomo, espero.

2 comentarios:

Mónica dijo...

Actualiza!!!!!!!!!!!!!
Vilas people al poder

D.Vila dijo...

Jajajajaja estamos trabajando en ello!!!Como diría aquel